Specjalista/Specjalistka ds. Service Desk

Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Service Desk. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 15 kwietnia 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERVICE DESK.

Umowa o pracę (pełny etat)
Praca stacjonarna / hybrydowa
Poziom: mid

Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, która ma w perspektywie dużą inwestycję budowlaną, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wiele ciekawych projektów kulturalnych, naukowych, edukacyjnych i wydawniczych.

Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.

Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.

Zakres obowiązków

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
  • Obsługa systemu Service Desk – rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
  • Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
  • Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania.
  • Obsługa i administracja systemu klasy EOD, systemów bazodanowych oraz wdrażanych aplikacjach
  • Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
  • Konsultacje i szkolenia pracowników na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
  • Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika

Nasze wymagania

  • Wykształcenie w kierunku informatycznym.
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
  • Znajomość zagadnień związanych z Exchange Server, Active Directory, SharePoint, OneDrive i aplikacji biznesowych Microsoft
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej i wsparcia pracowników anglojęzycznych
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
  • Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
  • Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i „technicznego zacięcia”
  • Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw

Mile widziane

  • Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
  • Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
  • Umiejętność pisania skryptów w MS PowerShell
  • Doświadczenie w zakresie doboru sprzętu AV i projektowania sal wideokonferencyjnych i widowiskowych

Oferujemy:

  • umowę o pracę (pełen etat)
  • pracę stacjonarną/hybrydową

Wymagane dokumenty:

List motywacyjny i CV z podanym przebiegiem nauki, pracy zawodowej, zrealizowanych projektów inwestycyjnych. Aplikacje prosimy nadsyłać w terminie do 15 kwietnia 2024. na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERVICE DESK

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”