Specjalista/Specjalistka ds. Service Desk
Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Service Desk. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 20 września 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERVICE DESK.
Umowa o pracę (pełny etat)
Praca stacjonarna / hybrydowa
Poziom: mid
Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, która ma w perspektywie dużą inwestycję budowlaną, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wiele ciekawych projektów kulturalnych, naukowych, edukacyjnych i wydawniczych.
Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.
Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.
Zakres obowiązków
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
- Obsługa systemu Service Desk – rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
- Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
- Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania.
- Obsługa i administracja systemu klasy EOD, systemów bazodanowych oraz wdrażanych aplikacjach
- Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
- Konsultacje i szkolenia pracowników na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
- Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika
Nasze wymagania
- Wykształcenie w kierunku informatycznym.
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- Znajomość zagadnień związanych z Exchange Server, Active Directory, SharePoint, OneDrive i aplikacji biznesowych Microsoft
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej i wsparcia pracowników anglojęzycznych
- Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
- Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
- Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
- Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i „technicznego zacięcia”
- Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
Mile widziane
- Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
- Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
- Umiejętność pisania skryptów w MS PowerShell
- Doświadczenie w zakresie doboru sprzętu AV i projektowania sal wideokonferencyjnych i widowiskowych
Oferujemy:
- umowę o pracę (pełen etat)
- pracę stacjonarną/hybrydową
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny i CV z podanym przebiegiem nauki, pracy zawodowej, zrealizowanych projektów inwestycyjnych. Aplikacje prosimy nadsyłać w terminie do 20 września 2024. na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERVICE DESK
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”