Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. serwisu IT
Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Starszego Specjalisty/ Starszej Specjalistki ds. Serwisu IT. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 27 czerwca 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERWISU IT
Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wieloma ciekawymi projektami kulturalnymi, naukowymi, edukacyjnymi i wydawniczymi.
Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.
Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.
Zakres obowiązków
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
- Obsługa systemu Service Desk – rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
- Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
- Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania.
- Obsługa i administracja systemu klasy EOD, systemów bazodanowych oraz wdrażanych aplikacjach
- Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
- Konsultacje i szkolenia pracowników na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
- Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika
Nasze wymagania
- Wykształcenie w kierunku informatycznym
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)
- Znajomość zagadnień związanych z Exchange Server, Active Directory, SharePoint, OneDrive i aplikacji biznesowych Microsoft.
- Doświadczenie w projektowaniu infrastruktury teleinformatycznej, sieci, serwerowni, centrów danych i sali widowiskowych.
- Umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej architektury IT, doboru sprzętu sieciowego i AudioVideo.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej i wsparcia pracowników anglojęzycznych·
- Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
- Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
- Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
- Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobistaUmiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole· Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i „technicznego zacięcia”
- Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
Mile widziane
- Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
- Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
- Umiejętność pisania skryptów w MS PowerShel
Oferujemy
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość podwyższania kwalifikacji,
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy
Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 27 czerwca 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. SERWISU IT. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż określone w przepisach prawa, w tym danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w przekazanych z mojej inicjatywy dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.