Specjalista / specjalistka ds. Wsparcia Technicznego / Helpdesku IT
Poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty/specjalistki ds. Wsparcia Technicznego / Helpdesku IT
Umowa zlecenie | Praca stacjonarna / hybrydowa | Poziom: mid
Zakres obowiązków
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
- Konfiguracja i instalacja sprzętu komputerowego, wykonywanie kopii zapasowych danych, szyfrowanie nośników, instalacja i konfiguracja sprzętu
- Obsługa systemu Ticketowego Help/Service Desk – rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
- Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
- Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania.
- Konserwacja i instalacja oprogramowania oraz konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarki, drukarki, skanery, plotery, itp.)
- Obsługa systemu klasy EOD, systemów bazodanowych oraz wdrażanych aplikacjach
- Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
- Konsultacje i szkolenia pracowników na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
- Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Współpraca z zewnętrznymi firmami w sprawach napraw gwarancyjnych przyłączy teleinformatycznych oraz systemów działających w sieci
Nasze wymagania
- Wykształcenie w kierunku informatycznym lub pokrewnymdoświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- Znajomość zagadnień związanych z aplikacjami M365, Exchange Server, Active Directory, SharePoint, OneDrive i aplikacji biznesowych Microsoft.
- Znajomość zagadnień z zakresu infrastruktury teleinformatycznej, sieci, serwerowni, centrów danych i sali widowiskowych.
- Doświadczenie w segmentacji sieci oraz pracy z urządzeniami brzegowymi LAN/WAN/WLAN/VLAN
- Umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej architektury IT, doboru sprzętu sieciowego i AudioVideo.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej i wsparcia pracowników anglojęzycznych
- Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
- Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
- Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
- Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i „technicznego zacięcia”
- Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
Mile widziane
- Znajomość systemu JIRA, Jira Service Management i podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
- Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
- Umiejętność pisania skryptów w MS PowerShell
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 30 czerwca 2025, umieszczając w temacie wiadomości kod: Specjalista ds. Wsparcia Technicznego / Helpdesku IT
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż określone w przepisach prawa, w tym danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w przekazanych z mojej inicjatywy dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.