Specjalista/ka ds. Marketingu
Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty/ki ds. Marketingu. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 25 października 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA ds. MARKETINGU.
Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, która ma w perspektywie dużą inwestycję budowlaną, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wiele ciekawych projektów kulturalnych, naukowych, edukacyjnych i wydawniczych.
Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.
Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.
Do zadań pracownika należeć będzie:
organizacja i realizacja działań promocyjnych:
- kreacja, opracowanie, przygotowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych i nośników reklamowych;
- wsparcie w organizacji eventów, wystaw, konferencji i wykładów;
- planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
- przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych;
- prace nad wdrożeniem systemu sprzedaży/ rezerwacji biletów;
- udział w opracowaniu ścieżek zakupu biletów, towarów i usług;
- współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla e-commerce.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji, dziennikarstwa lub marketingu;
- min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
- doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
- znajomość programów do montażu (CapCut, Canva Pro)
- umiejętność pisania tekstów promocyjnych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B1);
- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania;
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce
- wiedza pozwalająca realizować kampanie marketingowe e-commerce w różnych kanałach;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność, systematyczność.
Mile widziane:
- doświadczenie w promocji projektów w instytucjach kultury;
- doświadczenie z zakresu pracy z Funduszami Europejskimi;
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość podwyższania kwalifikacji,
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w centrum Warszawy.
Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 25 października 2023 na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.