Specjalista/ka ds. multimediów
Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. multimediów. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 19 grudnia 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. MULTIMEDIÓW
Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wieloma ciekawymi projektami kulturalnymi, naukowymi, edukacyjnymi i wydawniczymi.
Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.
Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.
Zakres obowiązków
- udzielanie porad i konsultacji dot. doboru urządzeń i integracji rozwiązań z zakresu szeroko rozumianych systemów audiowizualnych przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
- przygotowywanie dokumentacji, w tym opisów przedmiotów zamówień z zakresu wyposażenia studia nagrań, sal konferencyjnych, sali audytorium/ projekcyjnej;
- przygotowywanie opisów przedmiotów zamówień w zakresie realizacji zadań związanych z wyposażeniem multimedialnym pomieszczeń wystaw stałej i „Mediateki” w nowej siedzibie Muzeum Getta Warszawskiego;
- czynna współpraca z pozostałymi członkami projektu, w szczególności koordynatorem merytorycznym i kontentu, w zakresie realizowanych zadań;
- udział w komisjach przetargowych dotyczących zamówień publicznych na realizację koordynowanych zadań, w odbiorach prac oraz spotkaniach koordynacyjnych biura projektu
- sprawne wdrażanie zmian i nadzór nad realizacją i odbiorami wszystkich etapów ww. zadań;
- regularna analiza i raportowanie kosztów operacyjnych i inwestycji w procesie wyposażenia;
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji- wykonywanie innych zadań, wynikających z bieżących potrzeb na tym stanowisku, a w szczególności wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- Doświadczenie w technikach oświetlenia, podstawowa znajomość realizacji dźwięku i multimediów;
- doświadczenie z zakresu planowania i utrzymania instalacji multimedialnych, systemów obsługi multimediów;
- mile widziana obsługa urządzeń multimedialnych oraz projekcji kinowych;
- doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych i ze środków UE;
- doświadczenie w procesie zakupu towarów i usług w trybach zamówień publicznych i projektów unijnych dot. powierzonego obszaru;
- zainteresowania z zakresie nowości technologicznych i rozwiązań audiowizualnych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- wykształcenie wyższe – kierunkowe lub pokrewne;
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Oferujemy
- umowę o pracę;
- możliwość podwyższania kwalifikacji;
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy.