Specjalista ds. administracyjno-organizacyjnych

Muzeum Getta Warszawskiego poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty/ki ds. Administracyjno-Organizacyjnych. Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy praca@1943.pl do 29 lutego 2024 roku, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA ds. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH.

Jesteśmy rozwijającą się instytucją kultury, która ma w perspektywie dużą inwestycję budowlaną, związaną m.in. z projektowaniem branżowym i wystawienniczym oraz wiele ciekawych projektów kulturalnych, naukowych, edukacyjnych i wydawniczych.

Misją instytucji jest upowszechnianie wiedzy na temat życia, walki i Zagłady polskich Żydów w getcie warszawskim i innych gettach na terenie okupowanej przez Niemców Polski.

Wizją instytucji jest stworzenie wystawy stałej w zrewitalizowanym budynku dawnego Szpitala Bersohnów i Baumanów w Warszawie, gromadzenie archiwaliów, artefaktów i świadectw pamięci oraz czerpanie z dorobku, doświadczeń i zasobów polskich i zagranicznych instytucji zajmujących się tematyką getta.

Do zadań pracownika należeć będzie:

  • Obsługa kancelaryjno-sekretarska Muzeum
  • Prowadzenie rejestru w Muzeum, m.in. rejestru faktur, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, umów, w tym archiwizacja
  • Rozdział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne zgodnie z dekretacją Dyrekcji Muzeum
  • Prowadzenie bazy kontaktów Muzeum (aktualizacja, archiwizacja)
  • Wysyłka korespondencji, w tym okazjonalnej (mailowa, pocztowa, epuap, system e-doręczeń)
  • Sporządzanie i procedowanie oficjalnych pism wychodzących i innej dokumentacji,
  • Obsługa spotkań w Muzeum
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego dotyczących pracy, zgodnych z przepisami prawa i z ustalonym rodzajem pracy
  • Współpraca z innymi Działami Muzeum w zakresie działań administracyjno-biurowych
  • Zaopatrzenie Muzeum w niezbędny sprzęt i materiały w zakresie niezbędnej obsługi funkcjonowania Muzeum
  • Organizacja wyjazdów służbowych, w tym zakup biletów, rezerwacja miejsc noclegowych, procedowanie delegacji służbowych
  • Przyjmowanie interesantów Muzeum oraz udzielanie im niezbędnej informacji
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi obsługującymi Muzeum

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znajomość procedur dotyczących prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Skrupulatność, dokładność, samodzielność
  • Zdolności komunikacyjne, łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
  • Pozytywne, otwarte nastawienie do pracy i do ludzi
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata

Mile widziane kwalifikacje i zainteresowania:

  • Odbyte kursy i szkolenia z zakresu administracji
  • Doświadczenie z zakresu obsługi kancelaryjnej oraz archiwizowania dokumentacji zgodnie z wymaganiami JRWA
  • Doświadczenie pracy w instytucji kultury
  • znajomość kultury żydowskiej

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Legitymację służbową umożliwiająca darmowe wejścia do muzeów państwowych w Polsce
  • Pracę w rozwijającej się Instytucji Kultury (budowa nowej siedziby Muzeum)

Prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 29 lutego 2024 roku na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH

W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.